Selasa, 29 November 2011

biography westlife

Sligo in Ireland.Out of those original members only three remain;Shane Filan, Kian Egan and Mark Feehily.Bryan McFadden and Nicky Byrne joined the group when Louis Walsh showed interest in the band, he then introduced ex-Boyzone member Ronan Keating to the band and the pair now co-manage the group.

The first single to be released was "Swear It Again" which went in straight to number one in the U.K. and in Ireland, it then went to tne top spot in numorous other countries.They followed it with "If I Let You Go" which also went to number one in those countries.They have released nine singles altogether off their previous two albums,"Westlife" and "Coast To Coast". Their next single is called "Queen Of My Heart" and it is on their upcoming album "World Of Our Own". They have been entered in the "Guinness Book Of Records" for having their first seven singles go straight to number one in the U.K. and for having five number one singles in Ireland.





Their tour earlier this year was so successful that tickets are already for sale for their next one in 2002, which is in big demand.Westlife have tried, and unfortunatly failed, in conquering America but the lads have vowed to try again and their fans are certain that the American public will realise, sooner or later, how great Westlife really are.


IN INDONESIAN  :

Westlifes anggota asli berasal dari Co Sligo di Ireland.Out dari anggota asli hanya tiga tetap; Shane Filan, Kian Egan dan Mark Feehily.Bryan McFadden dan Nicky Byrne bergabung dengan kelompok ketika Louis Walsh menunjukkan minat dalam band, ia kemudian memperkenalkan mantan -Boyzone anggota Ronan Keating kepada band dan pasangan sekarang bersama-sama mengelola kelompok.

Single pertama yang akan dirilis adalah "Swear It Again" yang masuk langsung ke nomor satu di Inggris dan di Irlandia, kemudian pergi ke mentega posisi teratas dalam countries.They lainnya numorous diikuti dengan "Jika saya Let You Go" yang juga pergi ke nomor satu di countries.They mereka telah merilis sembilan single mereka sebelumnya sama sekali dari dua album, "Westlife" dan "Coast to Coast". Single berikutnya mereka disebut "Queen Of My Heart" dan itu adalah pada mendatang "World Of Sendiri" mereka album. Mereka telah masuk dalam "Guinness Book Of Records" karena single pertama mereka tujuh langsung ke nomor satu di Inggris dan memiliki lima nomor satu single di Irlandia.

Tur mereka awal tahun ini begitu sukses bahwa tiket sudah dijual untuk satu berikutnya di tahun 2002, yang di demand.Westlife besar telah mencoba, dan sayangnya gagal, di Amerika menaklukkan tetapi pemuda harus bersumpah untuk mencoba lagi dan fans mereka yakin bahwa publik Amerika akan menyadari, cepat atau lambat, bagaimana Westlife besar sebenarnya.



Sumber   :  lihat laCh....

1 komentar: